Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

I lost my virginity to an eggplant

Av lesfolket - 24 februari 2008 07:28

Jossan här.


Jag har just haft en av de bästa upplevelserna i mitt liv!! Jag skojar inte! Det var helt grymt (till alla som väljer att sluta läsa här vill jag bara säga att upplevelsen inte var att använda en succini som dildo).


Jag, Alyssa, Tiffany, Rachel och Amanda åkte till down town Chicago och gick på restaurang. Det var helt grymt! Det var nämlign inte vilken restaurang som helst, utan Dick's, plus att vi åkte i Rachels cabriolet!!


Jag kan lätt konstatera att Rachel förmodligen är den sämsta chaufför jag någonsin träffat. Jag tror jag hade ca 10 nära döden upplevelser på vägen dit, och det blev ju inte precis bättre av att hon inte hade tillåtelse att köra in till Chicago så sent på kvällen. Men vi överlevde, trotts att varenda bil i Chicago måste ha tutat på oss vilket bara fick Rachel att falla för grupptrycket och tuta lite hon med.


Men som sagt så har hon en cabriolet, så vi körde genom Chicago, nercabbat med musiken på högsta volym! "shawty had them apple bottom jeans, boots with the fur, the whole club was looking at her, she hit the floor.." Det var helt gryyyymt!! Kallt som satan, men det var värt det! Det kändes som att jag var i OC eller något, i en film!! Bara såå perfekt och grymt!


Sen kom vi till Dick's, och det är inte vilken restaurang som helst. Inne i restaurangen är det helt oreda, och personalen är JÄTTE otrevlig. Om man ber om sugrör så kommer de och kastar dem på en

"Here's your fucking straws!" Jätte otrevliga! och om man vill ha mer dricka får man gå och hämta det själv, det är meningen att de ska vara otrevliga.


Dessutom gör de hattar av pappersduken som de skriver elaka saker på och trycker på en huvud. Två killar vid bordet bredvid vårat fick hattar som sa: "My name is bubbles", och på den andras stod det "I blow bubbles" haha!!! (blow/blowjob = suga av)


På våra hattar stod det:

Tiffanys - "I have boy parts"

Alyssas - "Well worth the herpes"

Amandas - "I still wet my bed"

Rackels - Igår var Rachels födelsedag, så de knöt ballonger in hennes hår som det stod "It's my birthday bitches!" på.

Min - "I lost my virginity to an eggplant"


Haha, så jag gick genom chicago med en hatt som det stod att jag förlorade oskulden till en succini på. För er som inte vet vad en succini är så kan jag tala om att det är en lila gurka som är ca 1 dm (om inte mer!) i diameter!!


Grymt roligt!


I blow bubbles!!!  


Over and fucking out!!


 
 
Ingen bild

banana

1 mars 2008 19:29

nu ska vegetarianen klaga, för du har inte riktigt koll på dina äggplantor. äggplanta/aubergine tillhör potatisfamiljen och är inte så speciellt lik gurka. lila på utsidan, vit på insidan.

(men det var roligt att ta del av din upplevelse)

 
Stor

Stor

2 mars 2008 11:28

Hahaha! Du är sjuk i huvudet, USA är sjukt i huvudet ;) Men rätt skoj!

http://saren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jossan

17 mars 2008 03:41

haha, ok:D jag vet inget om grönsaker

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lesfolket - 15 oktober 2010 12:57

Hösten har kommit till Skåne nu, det är sådär perfekt höstväder som man annars bara hoppas på. Dimma på morgonen, sol och klar himmel på dagen och vackra solnedgångar. Kallt som fan är det också, frostnätter. Dock ingen snö än. Igår gick jag på kväll...

Av lesfolket - 5 oktober 2010 16:19

Saren här.   Som ni vet så fick min telefunk bada i toaletten för några veckor sen.. den tyckte inte om det, och dog. Men jag har lyckats få så mycket liv i den att jag kunde tömma den på anteckningar (vilket var ganska många, för som ni vet skri...

Av lesfolket - 26 september 2010 11:29

Hej mina vänner!   Jag struntade i festen som det ryktades om och dansade loss till 90-talsmusik tillsammans med mina korridorskompisar istället (som också struntade i festen). Barndomsnostalgiskt och vackert på alla vis, med återupptäckandet av ...

Av lesfolket - 24 september 2010 17:14


  Fredag. Har inte haft inspiration att skriva här, trots att det hänt massa kul på internatet. Tack för Stockholmsuppdateringen, kul att höra (läsa) att ni har det bra, fast nu saknar jag er ännu mera förstås :( Idag har det varit jättevarm...

Av lesfolket - 21 september 2010 23:56

Hejsan hoppsan "skåning", Saren här! Jag tänkte nu ge mig på den så högt efterlängtade, eftertjatade, bloggen från storstaden. Faktum är dock att här händer inte så mycket.. kikade i min kalender för att se vad vi hittat på för bus sen d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards