Alla inlägg den 10 februari 2008

Av lesfolket - 10 februari 2008 02:42

Jossan här.


I Illinois är Physical Education obligatoriskt för alla High School elever. I min skola får man välja vad man vill ha i PE, man har samma sak två veckor i rad, sen börjar man något nytt. För de första två veckorna valde jag badminton, men när jag pratade med Brittany och Roxana så hade de valt vollyboll, och de ville att jag skulle byta till det. Suck.. Så jag bytte. 


Alla vet att jag inte är någon bra vollybollspelare, Peter-tre-meter kan intyga det! Jag är den som motståndarlaget siktar mot när de servar, bara för att det vet att jag kommer missa bollen.


Så en dag, istället för att träffa bollen med händerna, träffade bollen mig i ansiktet. Varpå en kompis, Donny, säger:

"I don't know how you do in Sweden, but in America we don't play with our face!"


Är hemskt ledsen om jag ger USA en dålig bild av hur Svenskar är, de tror säkert att alla är jätte dåliga på vollyboll.. sorry:P


Over and out, Jossan  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards