Alla inlägg under april 2008

Av lesfolket - 7 april 2008 08:27

Efter fröken Easts fina uppdatering angående lördagkvällen känner jag mig manad att köra en om fredagkvällen också.


Alltså; fredakvällen började redan vid femtiden då Sara och Olivia (a.k.a. plutt&snutt) möttes för att bege sig till den orient-indiska-konstiga-affären mitt emot chokladfabriken (som renoverade för länge sen, när vi fortfarande studerade på l'es!). Där inhandlades kol och smak (melon är gott!), eller som den dryga kassörskan sa "jaha. ni menar.. tobak!", till vattenpipan som Anna snäll som hon är lånade ut. Middag åts förvånande nog på världens bästa crave - mycket gott och trevligt att räkna systemkassar och gula bilar. Väl hemma lyckades dessa två ensamma små flickor med det omöjliga; plocka ihop och få igång vattenpipan plus lära sig röka ringar (Olivia kunde även dela på dem!) - creds! Efter någon timme blev det en kall promenad för att möta upp Gurrburr och Isabull samt inhandla nödvändigheter. Kvällen fortsattes därefter som plutt&snutt så fint startat den, tills allas vår VIP-Cornelia som spenderat kvällen på diverse fina ställen joinade. Hon var utsvulten och därför var det tvunget att kokas (samt ätas) myyyycket pasta innan herskapet flyttade sig in på stora-vita-lurv-mattan och avslutade kvällen framför tjejfilm.

Mycket trevligt och lagom!  

Av lesfolket - 6 april 2008 17:06

Igår (lördag) var de myndiga i gänget (Saura & East) + G-man på festligheter. Först åkte G och East hem till Saura i Skaurpnäck för att f'nula på var kvällen skulle spenderas. Ungdomar med tunna plånkor som vi är så valde vi mellan de billigaste ställena i staden. Utan att helt ha bestämt tunnlade vi iväg mot Fridhemsplan. Nivå 22 bjöd på en lång kö så vi bestämde snabbt att vi var lite för fina för att vänta. Vi gick till Star Bar istället och drack xider, cube, rekorderlig, falcon, tequilashot och någon mycket spännande brädbit med 6 shotar på i 3 exotiska färger. G lämnades ensam antalet gånger när damerna ideligen skulle pudra näsorna. Rafflande historier fick man höra på toaletten... Sen bestämde vi att vi var för fina för att stanna på Star (turkarna blev lite många mot slutet) så vi tänkte på refrängen och gick till tunnebanan. East knöt skon mot en vägg, svischade med armarna och konstaterade att de sista shotarna så sakteliga börjat värka. Vi tunnlade iväg till medborgarplatsen och Seths hem och mötte på vägen flickor som druckit "te". Hemma hos Seth fanns det också en toalett med rafflande skvaller och ett vardagsrum med snygga bögar som dansade. Vidare fanns det en balkong med en skön fåtölj och en obekväm stol. Det fanns också ett köksbord och högtalare som sjöng pojkbandsmusik från sent 90-tal. Efter ett tag flyttade hela festen till det minsta rummet i lägenheten och vi var för fina för att trängas så vi gick igen. Hungern hade klivit fram så vi gick till BK och åt burgare/pommes/brownie med "äckligt mycket ketchup". Det var en trevlig kväll...

Av lesfolket - 1 april 2008 09:28

Det är sant. Josefine kommer faktiskt hem igen! (;

12:e Juni, då jävlar. Då är vi fulltaliga, så watch out.


/Saren med stort leende

Av lesfolket - 1 april 2008 05:58

Eftersom Anna var så god och ändrade vår profil så att det blev lite mer "hardcore", tänkte jag att jag skulle berätta om mina planer att spela ett litet spratt på mina päron.


De kommer nämligen och ska hälsa på i början av maj, efter att inte ha sett mig på 9 månader. Min pappa är lite grann känd för att vara ganska mycket av den oärliga typen... t.ex så lurade han min värdmamma, när hon kom till Sverige för första gången och inte kunde hitta några gamlingar, att det finns en speciell klippa i utkanten av Stockholm där vi knuffar ner alla gamla och sjuka. det är bara ett exempel...


Så nu är det payback time!!! Eftersom ingen av dem har sett mig på så länge kan jag lura dem vad som helst!! så planen är att jag ska klä mig helt i goth!!! svarta kläder, hundhalsband, svart hår, igensminkade ögon, tatueringar över hela kroppen, piercingar etc etc. haha, jag kan inte vänta på att se hans reaktion!! hilarious!


 over and out,

Jossan 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards