Direktlänk till inlägg 6 april 2008

En Trevlig Kväll

Av lesfolket - 6 april 2008 17:06

Igår (lördag) var de myndiga i gänget (Saura & East) + G-man på festligheter. Först åkte G och East hem till Saura i Skaurpnäck för att f'nula på var kvällen skulle spenderas. Ungdomar med tunna plånkor som vi är så valde vi mellan de billigaste ställena i staden. Utan att helt ha bestämt tunnlade vi iväg mot Fridhemsplan. Nivå 22 bjöd på en lång kö så vi bestämde snabbt att vi var lite för fina för att vänta. Vi gick till Star Bar istället och drack xider, cube, rekorderlig, falcon, tequilashot och någon mycket spännande brädbit med 6 shotar på i 3 exotiska färger. G lämnades ensam antalet gånger när damerna ideligen skulle pudra näsorna. Rafflande historier fick man höra på toaletten... Sen bestämde vi att vi var för fina för att stanna på Star (turkarna blev lite många mot slutet) så vi tänkte på refrängen och gick till tunnebanan. East knöt skon mot en vägg, svischade med armarna och konstaterade att de sista shotarna så sakteliga börjat värka. Vi tunnlade iväg till medborgarplatsen och Seths hem och mötte på vägen flickor som druckit "te". Hemma hos Seth fanns det också en toalett med rafflande skvaller och ett vardagsrum med snygga bögar som dansade. Vidare fanns det en balkong med en skön fåtölj och en obekväm stol. Det fanns också ett köksbord och högtalare som sjöng pojkbandsmusik från sent 90-tal. Efter ett tag flyttade hela festen till det minsta rummet i lägenheten och vi var för fina för att trängas så vi gick igen. Hungern hade klivit fram så vi gick till BK och åt burgare/pommes/brownie med "äckligt mycket ketchup". Det var en trevlig kväll...

 
 
Ingen bild

Saren

7 april 2008 08:17

Klart det var trevligt min väääään (;
Men du glömde våran nyinförda "för fin"-skål med toppen på flaskan. Ba-da-pa-pa-pa im lovin it!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lesfolket - 15 oktober 2010 12:57

Hösten har kommit till Skåne nu, det är sådär perfekt höstväder som man annars bara hoppas på. Dimma på morgonen, sol och klar himmel på dagen och vackra solnedgångar. Kallt som fan är det också, frostnätter. Dock ingen snö än. Igår gick jag på kväll...

Av lesfolket - 5 oktober 2010 16:19

Saren här.   Som ni vet så fick min telefunk bada i toaletten för några veckor sen.. den tyckte inte om det, och dog. Men jag har lyckats få så mycket liv i den att jag kunde tömma den på anteckningar (vilket var ganska många, för som ni vet skri...

Av lesfolket - 26 september 2010 11:29

Hej mina vänner!   Jag struntade i festen som det ryktades om och dansade loss till 90-talsmusik tillsammans med mina korridorskompisar istället (som också struntade i festen). Barndomsnostalgiskt och vackert på alla vis, med återupptäckandet av ...

Av lesfolket - 24 september 2010 17:14


  Fredag. Har inte haft inspiration att skriva här, trots att det hänt massa kul på internatet. Tack för Stockholmsuppdateringen, kul att höra (läsa) att ni har det bra, fast nu saknar jag er ännu mera förstås :( Idag har det varit jättevarm...

Av lesfolket - 21 september 2010 23:56

Hejsan hoppsan "skåning", Saren här! Jag tänkte nu ge mig på den så högt efterlängtade, eftertjatade, bloggen från storstaden. Faktum är dock att här händer inte så mycket.. kikade i min kalender för att se vad vi hittat på för bus sen d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards