Alla inlägg den 12 november 2007

Av lesfolket - 12 november 2007 02:09

Jossan har.


Cornelia, du kommer typ doda mig for att komma at det som ar i min egendom nu, Justin Timberlakes autograf!!! Pa riktigt!


Min kompis Taylor ar katolik, och hennes prast, Father Pat, ar fran Irland. Nu rakar det handa att han och jag har traffat varandra ett par ganger och han ar helt underbart rolig! Sa en dag berattade han for mig att han hade flygit samma plan som Justin Timberlake och att han hade hans autograf. Jag kunde inte hjalpa mig sjalv och blev helt uppspelt saklart. Sa han sade att jag kunde fa den pa tva vilkor. 

1. Att jag inte salde den

2. Att jag kom till kyrkan en sondag

Latt tankte jag, nemas problemas, Jossan kirrar biffen. Sa imorse akte jag med Taylor till kyrkan, och nar vi kommer dit sager father Pat att han tanker kalla upp mig infor alla och ge den till mig! En helt fullsatt kyrka!! Men jag overlevde, jag fick ga fram infor alla och ta emot den, och nu har jag Justin Timberlakes autograf och ar en upplevelse rikare!!    


Sa det var det med det, jag alskar Father Pat!! Grym han ar eller vad!! Jag ska rama in den dar autografen!


 Over and out, Jossan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards