Alla inlägg den 11 november 2007

Av lesfolket - 11 november 2007 02:41

Jossan har.


Pa senaste tiden har det inte hant sa mycket att beratta om. Jag har borjat spela fotboll, och det ar jatte roligt. Eller det som ar roligt ar att aka pa bortamatch. For da klammer vi in oss, killarna och tjejerna i en gemensam buss, fast vi egentligen skulle  behova tre bussar for att rymmas. Men vad sager man? "Finns det hjarterum sa finns det stjarterum"! Coach Davis ar jatte orolig att tjejerna ska valdta killarna och tvingar darfor killarna att sitta langst bak och tjejerna langst fram. Sa att han kan halla koll pa oss liksom.


Efter matchen far man en subway lada, och dar i ligger en sub, en cookie och en pase chips. Nagot som ar valdigt valkommet nar man ar hungrig efter en match. Forsta matchen var min reaktion:

"This is like a christmas present!" Sa sitter man och tittar pa killarnas match, eller hanger i bussen tills deras match ar slut och sen aker man hem igen. Underbart!


Idag trodde Aaron och Pauline att det var min fodelsedag, sa jag vaknade och fick ett stort grattis och en present. Jag bara stirrade pa dem ett tag och sa:

"It's not today, is it?"

Haha, Pauline hade berattat for Taylor att det var min fodelsedag och hon och Jessica hade planerat nagot, men det blev ju installt eftersom det inte riktigt var min fodelsedag...


Jag kunde inte spela nagon av vara matcher idag eftersom jag inte har en physical form. Jag har med andra ord har jag inte fatt godkannande av en lakare att gora fysisk aktivitet, sa de vet inte om jag ar frisk nog. Haha, sa javla dumt!! Men jag ska skaffa sa snart som mojligt. Fast jag fick i alla fall hanga ute med killarna under matchen, och det har jag ju inget emot.


Forra veckan fragade Chad ut mig pa en date. Pinsamt!! Jag visste inte vad jag skulle saga, for det var ganska ovantat. Han ar namligen back-up nummer 3 i ordningen. Sa jag ville ju inte ga ut med honom. Jag sa att jag hade andra planer.


Jag och Brock ska ha varan egen Halloween nagon gang snart. Jag fick namligen aldrig se hans halloween kostym, och han och jag har haft ett skamt om att han skulle ga naken, bara for att jag skulle gilla det. Lol!! Sa nu ska vi ha varan egen Halloween, fast han har inte gett nagot forslag pa vad jag ska kla ut mig som. Haha, i'm just messing with his head. Om han har tjej, vilket jag inte vet, kommer hon typ leta upp mig och halshugga mig eller nagot.


Jag har ocksa ett mission att skamma ut honom. Folk sager att det ar omojligt, man kan inte skamma ut Brock Mathews, men jag ska visa att de har fel. Alla har en svag punkt, han maste ha nagot som han skams over. Fast han sade:

"Josy, it's impossible. i'm just gonna turn it around so that you get embarressed. I don't care if you strip me naked and put me infront of everybody, i'm just gonna be like this" *dansar*

Fast han rodnade faktiskt nar jag foreslog att vi skulle ha varan egen Halloween, och sa visste han inte vad han skulle saga och kramade mig istallet. Det ar ju alltid nagot, en liten ledtrad om vad som kan fa honom att skammas.


Killarna vann deras tre forsta soccer games for sasongen, vilket betyder att vi nu ska raka Michael Kammers huvud. Det var ett vad, och vi ska raka hans huvud pa mandag!!! Jag kan inte vanta!


Puss pa er alla och hoppas att ni har det bra!


Over and out,

Jossan    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards