Alla inlägg den 27 september 2007

Av lesfolket - 27 september 2007 09:21

Mkay.. Vi är rätt dåliga på det här med bloggande.. Eller somliga är. Yähyäh, whatever. Jag (Saren) tänkte iallafall berätta att som ni nog vet har Klitten och Pandan börjat dansa på danscenter :) Streetdance halv sex på tisdagar med Daniel. Jag veet att jag är upptagen och lycklig och allt det där men jag kan inte undgå att bli lite småförälskad i honom ;) Världens charmtroll!


Och dansen passar oss perfekt; Tror ni inte att den första låten han sätter på när vi kommer in i danssalen första gången är "Because of you" med Ne-Yo? En av våra riktiga danmarksklassiker <3 En av våra låtar lixom. Och så påpekar han hela tiden ursäktande hur boybandiga vi ska vara när vi dansar till just den låten.. Ojdå, sånt har ju just vi två myyyycket emot? INTE!


Nästa vecka ska vi iofs börja med en ny koreografi, mer "Yoyo, motherfucker" har han lovat. Det blir nog.. hm.. kul. För de andra iallafall. "Yoyo, motherfucker" är ju inte riiiktigt vårt koncept. Jaja,  menmen.. det blir nog bra ändå! För vi ska dansa in i ån... <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards