Alla inlägg den 15 september 2007

Av lesfolket - 15 september 2007 18:13

Nu känner jag mig manad att blogga en skvätt...

Som vissa redan vet så blev Denice fest inställd, och jag får inte tag på Krullet. Men det är ganska chill ändå. Så här sitter jag som vanligt och seg-degar framför datorn när jag kommer på den brillianta idén att leta upp honom på eniro. Så jag går in där, skriver in telefonnumret och att han bor i nacka. Ca. tre sekunder senare blir jag allvarligt lite omskakad. Mycket riktigt så tillhör telefonnumret en Johan Hedin i Nacka (Fasanvägen 27)

Som ni förhoppningsvis känner till heter även min bror Johan och jag har varit lite skeptisk till att bli kär i någon med samma namn eftersom att det kan uppstå en del förvirring. Man bestämmer inte vem man blir kär i och nu är det som det är. Men nu kommer det spännande!!


Både Johan Östman (bror) och Johan Hedin (krull) fyller år den 12 april!! Samma dag. VAD ÄR ODDSEN???


Uppstår förvirringen inte nu så vet jag inte vad. Ska jag köpa gemensamma födelsedagspresenter till 2xJohan den 12 april eller vad är grejjen?


Over and out!

/Anna

Av lesfolket - 15 september 2007 12:15

..vilken underbar dag!  

God morgon världen,
här kommer jag
Och det har aldrig förut känts så bra!


Jo men tjena. Gårdagen då.. Saren & Oliven slutade tidigt, tacka mattelärarna,

så de möttes upp och köpte rockyroadglass med mums
mums ;) Sen begav de sig efter att INTE glömt pysmys hem t
ill mattan

och tittade på väärldens bästa film. Gissa vilken?


Senare på kvällen, efter diverse middagar, begav s
ig ett glatt men något förvirrat gäng till Älvsjö!

Fezd. Vi fick gratisfyllaaaa, och för somliga blev det även fjortisfylla.

Det var mangeschmidt, vattenpipa, tramsebyxa, mobiljakt och pepptalk. Lite kaotiskt stundtals men överlag en hyfsat trevlig tillställning. Tack!


Nu har halva lördagen gått.

Saren & Östman har hitills vaknat upp på wollmaryxkullsga
tan, druckit hälsosam frukost (coca-cola) och kikat på en av de sötaste och mest lättt
ittade filmerna någonsin; Bilar ftw!

Väldigt förutsägbar är den också. Efter sisådär 30
 minuter kunde Saren berätta hela filmen ;)


Det var allt för nu. Vi hörs nog snart igen.

Det här är väääääännerna som signar ut, slut.

/Sara & Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards