Alla inlägg den 26 september 2007

Av lesfolket - 26 september 2007 08:44

Idag stäpptes Lars Winnerbäcks nya album; Daugava

Josefine, om du hade varit hemma så hade jag tvingat med dig till signeringen, men under rådande omständigheter så gick jag själv. Glömsk som jag är kom jag inte på det förrän pappa påminde mig om vilken dag det var. "Visst fan, det är ju 26e idag!! >_<" Så jag powerwalkade bort till Skanstull, Skivfönstret och ställde mig i kön. Jag konstaterade att det hade varit smidigare att vara där lite tidigare, men nu var det som det var. Drygt en timme senare stod jag i alla fall inne i butiken och kunde inte slita blicken från mannen, herregud... :D <333333

Köpte skivan och sen var det min tur att språka med självaste geniet <333

L: Hej

A: Hej

L: Ska jag skriva till någon?

A: Ja, Anna

L: Okej, en Anna... *skriver "Till Anna Lars Winnerbäck 2007"*

A: Du får gärna skrive här inne också *öppnar skivan*

L: Visst *skriver "Lars Winnerbäck"*

A: *sträcker fram en hundralapp* Jag skulle gärna vilja ha den här signerad också, om jag får?

L: Haha, aa visst

A: Tack...

...

A: Kan jag få en kram? (A)

L: Ja *kraaaaaam*

A: *kraaaam* Tack så mycket!! :D

L: Tack


Sammanfattat: JAG ÄR EN LYCKLIG MÄNNISKA!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards