Alla inlägg under december 2007

Av lesfolket - 1 december 2007 20:51

Jossan har.


Min vardbror ar sa himla sot. Han pratar alltid om hur sorgligt det kommer vara nar jag aker hem, om hur han kommer grata och grejer. Han sade:

"Josefine, it's gon be sad whenever you go back to Swedish, I think on cry".


For nagra dagar sedan berattade han att han skriver dikter. Jag blev jatte forvanad, for han ar inte den typen av person. Han har typ varit i massa skit, typ brot sig in i ett hus och snodde massa saker och har haft problem i skolan och sa. Sa man forvantar sig inte att han skriver dikter liksom. Men han sade att han skulle skriva en dikt om mig och ge den till mig. Sa har gar den:


To Josaphen (p.s. I hope I spelled it right)


The first sight was like a vision something special

I could see


Not another friend but someone special

to me


Not a Swedish girl my friends would think they

could adore


But a friend I'd want to keep for a lifetime

maybe more


Like a picture on the wall, you know

something you just glance at


But a memory in the past you'd always

want to take back


Not another person who says hi and then it'll

end.


A girl I knew from the start who maybe

my new best friend.


To be friends you stay in the same town...

no it isn't true


Cause when you're a billion miles away iill still be

friend to you.


Fett fint, eller hur? Jag lir typ tarogd, det ar ju sa gulligt! Jag ska skriva en dikt till honom med! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards