Alla inlägg den 24 december 2007

Av lesfolket - 24 december 2007 23:59

Banan (!) bakom tangenterna, tänkte skriva några väl valda ord.


Jag har varit ganska opepp på jul hela november/december/idag men julen ska genomlidas på precis samma sätt som alltid. Mat ska ätas, Kalle ska ses, glögg ska drickas, klappar ska delas osv osv.


Vaknade 07:10 av mobilen som sa att det snart var julkalender, masa dig upp slöa jävel. Anna med fleece-filt till soffan, mys-stämning ett tag, fast pappa snarkade bort den :\ Tillbaka till sängen, Kent som sömnpiller och jag vaknar igen vid typ halv tio.


Går upp och äter frukost, rymmer sedan hemifrån... Med SL-kort i fickan och michelingubbejackan på kliver jag ner i tunnelbanan och kliver av vid hötorget, varför varför? Vandrar planlöst runt i stan en halvtimme och går (!) sedan hem. Fikar, sitter framför datorn, Kalle Anka, sitter mera framför datorn, sen är det glögg, dator, laga mat, äta mat, äta mera mat, Karl Bertil <33, klappar, te och cupcakes, dator, midnattsmässa <3.


Första gången på midnattsmässa, tillsammans med mami och papi. Tyvärr har jag ätit för mycket för att det ska kunna vara bra och mitt huvud är nära att sprängas. Osocial banan i kyrkbänken. Sitta, stå, lyssna, sjunga osv osv. Lyckas vara lite social på utvägen, står ett tag utanför kyrkan men fryser nästan ihjäl och går hem.


Nu väntar sängen, plask!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards