Direktlänk till inlägg 20 oktober 2007

Ni far skratta at mig=)

Av lesfolket - 20 oktober 2007 05:22

Jossan har med uppdateringar fran de tjockas land.


Forra lordagen gick jag och Jake ut pa varan forsta date, vi hade jatte kul och kvallen avslutades med en perfekt kyss, eller flera...


Nu ar det ju sa att perfekt ar inte riktigt min grej, jag gillar varken ordet perfekt eller vad det betyder. Jake var "perfekt". Han ar den killen i skolan som alla kanner till som "the beast" eller "the biggest guy at school", det vill saga 0g fett och resten muskler (och alla vet att jag gillar det). Dessutom tyckte han att jag var "beautiful, ever since the first time I saw you I've thought that". Han tyckte ocksa att jag var "perfect" och sade "the thing is that I like you very much and I don't want to mess things up", vilket jag fick hora kanske tva ganger om dagen. for vissa kanske det har later som en drom, men jag freakade ut totalt. Han var helt enkelt for bra, for perfekt.


Sa igar, torsdag, gjorde jag "slut" med honom, efter mindre an en vecka. Och den perfekta manniskans svar var ju inte dra at helvete, utan "if you ever change your mind I'm not going anywhere". Det var ju sott och allt, men inte riktigt min grej som sakt.


Sa idag, fredag, borjade jag stota pa min back-up. Haha, jag vet att det later for taskigt, men ja, jag har nastan alltid en back-up. Hans namn ar Broc, och han ar mojligen den roligaste manniskan pa denna jord. Vi var pa fotbollsmatchen, och jag och Ethan var pa vag mot toaletterna nar Broc kommer upp bakom mig och lagger arman om mina axlar.

"Hey, Broc! What's up?"

"Hey!"

"Are you going to the homecoming dance tomorrow?"

"No, I'm just gonna have a little party at my house, by my self, why?"

"I was gonna ask you if you'd dance with me"


Senare kom han och satte sig med mig och mina kompisar och sa sager han:

"Do you wanna make out?"

Assa det har later ju javligt desperat, men alla kanner mig, JA SA IN I HELVETE ATT JAG VILLE! I alla fall sa log jag bara lite, och till saken hor att det har ar den typen av kille som skulle kunna ta av sig trojan och borja dansa med den som ett lasso och dansa valdigt nara en sjalv, med trojan runt ens midja (vilket han i princip gjort bara ett par minuter innan, fast han hade trojan pa). Men i alla fall sa lutar han sig fram som om han skulle kyssa mig, och jag tanker HERRE GUD HAN TANKER KYSSA MIG OCH JAKE SITTER BARA NAGRA RADER HOGRE UPP!! Men precis nar han ar typ en cm fran mig, och jag blundar i princip redan, sa drar han sig tillbaka och sager:

"You didn't move!! You wanted it!"

 Ha, ha.. jag har aldrig kant mig sa dum i hala mitt liv. Men det ar lugnt, for det har ar Broc vi pratar om, han ar gaaalen. Han ar en Benja kopia (fast varre), den typen av kille som ger en en lap-dance sa fort han far chansen. 


Men i alla fall sa pratar vi pa och han borjar prata om varat brollop, som sagt, han ar galen. Vi tar bilder och han lossas slicka mig pa kinden och grejer. Han slickade faktsikt mig pa kinden pa riktigt ocksa. Sa tog han och tanjde ut sin T-shirt och satte den over mitt huvud och sade:

"You wanted to have your head facing my chest didn't you?"


Det jag ville saga med de har sma smakproverna av hur galen Broc ar var att han ar precis ratt for mig! Jag slutar aldrig skratta nar jag ar med honom, han ar impulsiv och knapp! Jake var mera "Is it ok if I kiss you?" mendan Broc bara gor liksom. Haha, det kommer nog inte sluta med att jag dejtar Broc, men i alla fall, han ar rolig.


Over and out, Jossan     


  

 
 
Ingen bild

Saren

20 oktober 2007 10:50

Hur många gånger har vi inte disskuterat det där med för bra? Man freakar ut! Totalt! Jag förstår dig, det är läskigt hur jag kan göra det med en halv värld emellan men jag gör det!

Och ja, du är galen josefine! Haha. Men vadfan, go for it! Vad har du att förlora? Dansa in i ån baby! ;)

 
Ingen bild

Jossan

25 oktober 2007 18:52

Det ar det jag tanker, jag har inget att forlora!:) folk kankse tycker att jag ar en slampa, for de ar ratt kansliga pa sa sett, men jag aker ju hem om 7 manader, sa det ar lugnt!:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lesfolket - 15 oktober 2010 12:57

Hösten har kommit till Skåne nu, det är sådär perfekt höstväder som man annars bara hoppas på. Dimma på morgonen, sol och klar himmel på dagen och vackra solnedgångar. Kallt som fan är det också, frostnätter. Dock ingen snö än. Igår gick jag på kväll...

Av lesfolket - 5 oktober 2010 16:19

Saren här.   Som ni vet så fick min telefunk bada i toaletten för några veckor sen.. den tyckte inte om det, och dog. Men jag har lyckats få så mycket liv i den att jag kunde tömma den på anteckningar (vilket var ganska många, för som ni vet skri...

Av lesfolket - 26 september 2010 11:29

Hej mina vänner!   Jag struntade i festen som det ryktades om och dansade loss till 90-talsmusik tillsammans med mina korridorskompisar istället (som också struntade i festen). Barndomsnostalgiskt och vackert på alla vis, med återupptäckandet av ...

Av lesfolket - 24 september 2010 17:14


  Fredag. Har inte haft inspiration att skriva här, trots att det hänt massa kul på internatet. Tack för Stockholmsuppdateringen, kul att höra (läsa) att ni har det bra, fast nu saknar jag er ännu mera förstås :( Idag har det varit jättevarm...

Av lesfolket - 21 september 2010 23:56

Hejsan hoppsan "skåning", Saren här! Jag tänkte nu ge mig på den så högt efterlängtade, eftertjatade, bloggen från storstaden. Faktum är dock att här händer inte så mycket.. kikade i min kalender för att se vad vi hittat på för bus sen d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards