Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av lesfolket - 6 oktober 2007 17:15

Jaha, igar akte jag, Taylor och TK for att titta pa fotbollsmatchen i Piccaune. Vi akte dit med Father Pat, Taylors prast, som ar fran Irland. Han var valdigt trevlig och hade en massa fragor till mig, som jag dessvarre inte kunde svara pa... eller ja, jag kunde svara pa de flesta fragorna, men inte alla.


Nar vi kom dit motte vi Ethan, Tiffany och Cassy. Det var en valdigt intressant kvall:) Bade TK och Ethan har flickvan, sa jag har aldrig tankt pa att de stoter pa mig typ hela tiden, jag har bara tankt att de ar val sana de ar liksom. Men igarkvall blev det valdigt uppenbart. Jag, Josefine Inga Marianne Kollberg, satt ju saklart och kollade in en helt annan kille, och nar ingen annan tjej var i narheten var jag ju tvungen att dela mina asikter med TK och Ethan:

"Who is that guy down there? The one with a black shirt and blond hair."

"I think his name is Ashley"

"Isn't that a girl name?"

"Yeah"
"He's hot anyway"

"That's just because he is blond with blue eyes, he reminds you of the Swedish guys. Who by the way are better looking than the guys in Poplarville, all except me and Ethan."

"He kinda does"

"He's one of the guys who only thinks about 'you know what' and gets drunk like every weekend"

"That reminds me of Swedish guys even more"

"Well, he's all about the sex, if you want to get laid, that's the guy, but if you're looking for a relationship, he's not the one"

*silence*

TK: "You only like him because he is blond, I'd die my hair for you if that's what you want" De var helt upprorda over att jag tyckte att Ashley var sa snygg, hela kvallen.


Jag hade mina guldiga skor som har ett spanne som ser lite ut som ett skarp pa mig. Ethan var saklart tvungen att oppna spannet och saga:

"I have unbuckled the Swedish chick's belt, I'm going to tell everybody in School!"

"You have to buckle it again though"

"Why?"

"I feel naked."


Senare kom vi in pa en annan liten detalj, namlien att Sara och jag strulade pa min avskedsfest, och att Denice blev avundsjuk och ville joina...

Ethan: "That is the hottest thing I've heard in my intire life! Where was I when this happened, why didn't somebody record it?" Han blev sa lycklig nar jag berattade det att han var tvungen att resa sig upp och krama mig.

Ethan: "If me and TK, paid all the expences of flying these girls over to Poplarville, and arranged a party with real Sweish vodka, do you think it could happen again?"

Me: "No, it was a once in a lifetime experience"

"But why?! Why can't it be a twice in a lifetime experience?" Han satt resten av kvallen och tittade pa mig med oppen mun, och nar andra killar kom fram for att snacka var det de forsta han berattade:

"She has made out with two other girls at the same time!" Deras reaktion var ungefar densamma... Jag tror jag har satt mig i en javla massa skit genom att beratta det dar, for killar kanske tycker att det ar grymt, men andra tjejer kommer typ hata mig for det.


Men i alla fall, vi hade jatte roligt:)

Gattis pa fodelsedagen i efterskott mitt lilla gladjepiller! Presenten ar pa vag, men blir sen:)


Over and out

Jossan 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards