Direktlänk till inlägg 1 oktober 2007

Pauline igen...

Av lesfolket - 1 oktober 2007 22:27

Jossan har igen med info. om min vardmamma. Ar hon overbeskyddande eller vad? Jag blir nastan radd, igar akte vi till "the outlet mall in Gulf Port" bara for att Aaron behovde kopa skor. Medan vi var inne i en av affarerna fragade jag Pauline om jag kunde ga bara ett par affarer bort, under tiden de provade skor i gubbaaffaren. Jag hade min mobil och allt sa det var ju inte sa att jag skulle komma bort eller nagot. Vad tror ni hon svarade?

"No, because we don't know the people here."

Ursakta? Hur ofta kanner man alla manniskor i ett kopcenter? Sa jag kunde inte ga ivag i 15 min for att titta i en affar 20m bort, det ar ju sjukt!


Over and out/ Jossan 



 
 
Ingen bild

cornelia

2 oktober 2007 12:27

men vännen då:)... jag som trodde min mamma var överbeskyddande.. .hihi... men hon e ju bara rädd omdig... men jag vet hur det känns... lyssan på michael jac´kson, keep the faiht så känns det bättre ( brukar jag göra)

pusssssssssssssssss

 
Ingen bild

Saren

2 oktober 2007 12:35

Sure att det är USA och allt. Men ändå. Hon verkar lite överdrivet rädd?

 
Ingen bild

Jossan

4 oktober 2007 22:37

Ja, det ar det jag tycker. Jag blir typ radd ocksa, for nu har jag borjat hora historier fran folk i skolan som pa ett eller annat satt kanner mina vardforaldrar. Typ historier om att de behandlat tidigare utbytesstudenter jatte illa och inte latit dem gora nagonting. De har ju liksom haft ett par stycken som har bytt familj under aret har jag fatt hora..

men det ar lugnt an sa lange, hoppas bara inte att min lycka vander och hon laser in mig i huset eller nat...

Corren, du maste skicka den der "kissing cowboys oh sweet josefine" laten och "keep the faith" i ett mail, kan du inte skicka dem sa som du skickade Chasing Cornelia?

puss puss

 
Ingen bild

Saren

5 oktober 2007 16:58

Va? Gud vad läskigt! Men det är säkert bara rykten för att skrämma upp den lilla blondinen från sverige ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lesfolket - 15 oktober 2010 12:57

Hösten har kommit till Skåne nu, det är sådär perfekt höstväder som man annars bara hoppas på. Dimma på morgonen, sol och klar himmel på dagen och vackra solnedgångar. Kallt som fan är det också, frostnätter. Dock ingen snö än. Igår gick jag på kväll...

Av lesfolket - 5 oktober 2010 16:19

Saren här.   Som ni vet så fick min telefunk bada i toaletten för några veckor sen.. den tyckte inte om det, och dog. Men jag har lyckats få så mycket liv i den att jag kunde tömma den på anteckningar (vilket var ganska många, för som ni vet skri...

Av lesfolket - 26 september 2010 11:29

Hej mina vänner!   Jag struntade i festen som det ryktades om och dansade loss till 90-talsmusik tillsammans med mina korridorskompisar istället (som också struntade i festen). Barndomsnostalgiskt och vackert på alla vis, med återupptäckandet av ...

Av lesfolket - 24 september 2010 17:14


  Fredag. Har inte haft inspiration att skriva här, trots att det hänt massa kul på internatet. Tack för Stockholmsuppdateringen, kul att höra (läsa) att ni har det bra, fast nu saknar jag er ännu mera förstås :( Idag har det varit jättevarm...

Av lesfolket - 21 september 2010 23:56

Hejsan hoppsan "skåning", Saren här! Jag tänkte nu ge mig på den så högt efterlängtade, eftertjatade, bloggen från storstaden. Faktum är dock att här händer inte så mycket.. kikade i min kalender för att se vad vi hittat på för bus sen d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards