Alla inlägg den 26 september 2010

Av lesfolket - 26 september 2010 11:29

Hej mina vänner!


Jag struntade i festen som det ryktades om och dansade loss till 90-talsmusik tillsammans med mina korridorskompisar istället (som också struntade i festen). Barndomsnostalgiskt och vackert på alla vis, med återupptäckandet av gamla glömda sånger från svunna tider. Typ den här (med den alldeles underbara videon):

Fantastisk låt!


Igår var vi på kulturkalaset i Lund och drog runt mellan aktiviteterna. Vi såg bland annat Ola-kören utan Ola, Lunds gospelkör, en tråkig föreläsning om människoartens utveckling, vi var på mässa i Domkyrkan, men bäst av allt; vi var på en konsert där en blåsorkester spelade filmmusik. Det var så sjukt bra att man fick rysningar, speciellt då de spelade John Williams-musik. Jurassic Park och Star Wars var bäst såklart.


Idag är det mest söndagssysslor på schemat, typ tvätt, handling osv. En film eller två. Och te.


Ha det bra mina älskade. Nästa helg kommer jag upp på besök.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards